tirsdag 10. mai 2011

Fjellveiløpet 2011

I strålende vårvær har jeg idag gjennomført Fjellveiløpet, 9 km ruten. Fjellveien i seg selv er en utrolig flott turvei for både spasering og løping, og kan by på en av de aller beste utsiktene over verdens vakreste by! Kommer du noengang til Bergen er det et "must" å ta en spasertur her!


Fjellveien går på tvers av Fløifjellet ca. midt i bildet.
Dette er utsikten fra kontoret mitt og viser Bryggen og Fløien.

Fjellveiløpet gikk fra stedet "husk at hesten trenger hvile" og gikk langs hele Fjellveien nordover mot Sandviken. Deretter bar det tilbake igjen og Fjelleveien til endes mot sør før vi igjen snudde mot målgang tilbake til start "der hesten trenger hvile". Det var akkurat passe temperatur, solen presset seg igjennom skylaget og alle var glad og fornøyd etter gjennomført løp.

Nå skal jeg straks slenge meg på sofaen og kose meg med Frustrerte Fruer. Håper bare ikke gangsperren blir for gale imorgen...hehe. Må få legge til at jeg løp på tiden 47,32 og var strålende fornøyd med det :D

PS: Har du husket å melde deg på giveawayen min? Trekningen foretas 20. mai. Gå ikke glipp av sjansen til å vinne flotte linhåndkler fra nettbutikken Lobelia til en verdi av hele 1300,- :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Ser av en kommentar hos Anettes hus at du har prøvd å komme i kontakt med oss+ Jeg har lett igjennom mailen, men kan ikke finne søknad - her har det skjedd noe muffens:))

    Kanksje du sender oss en ny mail?

    norskeinteriorblogger at gmail dot com:)

    SvarSlett
  2. Heisann NIB!

    Har hatt kontakt med en hos dere via mail i går, og alt skal være ordnet nå :) Bloggen min feedet ikke riktig men er oppe nå!

    Takk for at du tok kontakt :D

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så deilig med en sånn tur...Koselig blogg du har, nå skal jeg sjekke ut give awayen din :) Så bra det ordner seg med NIB da :) Fant deg via Anetteshus :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...