onsdag 3. april 2013

Ny vår, nye muligheter, ny webshop!

Endelig tilbake etter en lengre bloggepause! MYE har skjedd i livet siden sist innlegg, men det kanskje aller mest spennende er min lille "baby" webshoppen

bursdagsboks.no

Ja, du leste riktig. Fru Hansen har startet en egen liten webshop med spennende party-, bursdags- og bryllupsprodukter. Siden jeg er litt begeistret for retro stil har jeg valgt å fokusere produktene rundt Amerikansk Diner stil, og importerer varene direkte fra USA.


Bursdagsboks.no er webshoppen hvor den Amerikanske retro Diner stilen møter den tradisjonelle Norske bursdagen :)

Ennå er jeg helt i startfasen og venter på mange spennende produkter, men på lager har jeg et stort utvalg av retro papirsugerør i mange farger, gøye papirgodteposer, muffins- og isbeger i lekre farger og cupcakewrappers i flere størrelser, farger og mønstre.

Papirsugerør m/ blå striper
Retro papirsugerør

Muffinsformer/isbeger. Limegrønn m/prikker
Muffinsform/Isbeger
Papirgodteposer m/ rosa chevron striper
Papirgodteposer
Mini Cupcake Wrappers - Gule fliser
Cupcakewrappers

Fremover kommer det inn massevis av spennende produkter. Noen få av disse er:

Push pops
Popcornbokser
Retro Deli Baskets

Papirlanterner
Jeg gleder meg kjempemye til en spennende tid som webshop-eier. Er det noen produkter dere savner, skri gjerne en kommentar i feltet under.

Ha en superduper dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...