lørdag 2. april 2011

Så ble det kanskje ikke rosa/lilla gulv...

He,he...må bare innrømme det...men det er lenge siden jeg har klart å trekke en god spøk 1.april. Jeg har rett og slett ikke pokerfjes nok til det! Jeg begynner å le med en gang noen lukter lunten, og da er spøken alltid veldig avslørt. Heldigvis har vi nå fått sosiale medier som vi ikke trenger å se mottakeren direkte i øynene eller være bekymret for at mottakeren hører den rå, ukontrollerte latteren idet man prøver å kjøre et godt bløffekonsept.



Med en pågående baderoms-makeover var det lett og enkelt og finne en slags aprilspøk. Gulvleggeren var på plass allerede før jeg stod opp idag (jeg åpnet døren i lett svime iført morgenkåpe kl. 07.10 idag..hehe) og siden gikk det mot nytt gulv i rekordfart! Jeg kom hjem litt over 16 til nytt og flott gulv, og pønsket umiddelbart ut en god spøk til husbonden (som tilfeldigvis var på reise).



Gulvet var lagt ferdig og var helt topp da jeg kom hjem i ettermiddag, men det visste jo ikke husbonden (som fremdeles var på reise). Bilder ble derfor knipset og manipulert litt, og sendt til både husbond og flere på sms...hehe. De fleste "tog an" innen rimelig tid.

Følte imidlertid for å legge herligheten ut på facebook :) Fikk vel litt flere til å vakle litt der :) Forklaring var at gulvleggeren hadde tatt notert ned feil fargekode, og derfor var det blitt feil når rullen med belegg ble valgt ut. Egentlig en enkel og grei forklaring ;)

Til de som syns at dette var et meget spenstig fargevalg og var imponert over motet...hehe...så må jeg nok innrømme at det hele var en aprilspøk. Gulvet er kjemeflott, men koksgrått og ikke rosa/lilla...og takk og pris for det!

Gleder meg til fortsettelsen av bade-make-over hos Fru Hansen :)  Bilder kommer :D

2 kommentarer:

  1. Var nok ltt finere med det grå....eller?? ..la meg tenke litt på den der.............
    God lørdag til deg snuppelupp :-)
    Holder på med morgenkaffeen..still a bit zzzzzzzz. Blir det Antikkmesse i Turnhallen på deg idag?
    klem W

    SvarSlett
  2. Merkelig at jeg var den eneste som turde mene det måtte være aprilspøk? hehe
    Ble nesten litt nervøs der et øyeblikk for tenk OM du faktisk hadde råååsa gulv ;)

    lykke til videre med oppussing :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...