lørdag 2. april 2011

Adoptert trekasse

Etter å ha hatt en uke med uhell etter uhell og et frustrasjonsnivå ganske høyt oppe på skalaen, kom der en utrolig positiv overraskelse som reddet uken fra å være totalt fiasko. Jeg fikk tilbud om å adoptere en stor flott trekasse med mindre skavanker i hankene fra Lobeliadamen :)



Trekassen ble høytidelig avhentet da jeg endelig fikk somlet meg til å plukke opp trøstekjøpene mine fra Lobelia, og den var bare helt midt i blinken! (det var forresten trøstekjøpene også :) ) En kjapp reparasjonsrunde med litt hammerbanking og innsetting av nye skruer for å feste på igjen håndtakene, og vips så var den nesten like god som ny.



Vet ennå ikke helt hva jeg skal oppbevare i den, men puter og pledd stikker seg frem som en klar favoritt. Kjekt med en dekorativ og lett tilgjengelig oppbevaringsplass nå når det går mot hagetid og man gjerne tar med seg pledd ut i hagen om kveldene.





Trekassen er skikkelig rustikk og grov i detaljene og passer helt utmerket inn i stueinteriøret ellers. Tror egentlig den bare stod å ventet på meg...

Til slutt må jeg bare få si tusen takk til søte Lobeliadamen for tillitten. "Adoptivkassen" har det veldig bra i sitt nye hjem og jeg lover å ta godt vare på den!

3 kommentarer:

  1. Så stilig den kassen din var! Virkelig rustikk og flott. Kan passe godt ute også, den. :) Likte håndtakene veldig godt også. -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. Hei

    har du lagt ut oppskriften på de saftige muffinsene?

    SvarSlett
  3. Hei gullet :-) Så flott at den falt i smak :-) Det gleder et adoptiv-mors-hjerte :-)) skål........................

    Klem W

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...