tirsdag 22. mars 2011

Mens vi venter på våren...

Mens vi venter på våren ute er det bare til å hente vårinspirasjon inne. Gule Narcisser på spisebordet i full blomst minner om at vi har en lys og deilig tid i møte.




Men selv om temperaturen har strukket seg mot 10 plussgrader, er fremdeles marsværet ustabilt og tidvis veldig vått! I morges var det bare å trekke i regnkåpe idet himmelens sluser åpnet seg idet jeg skulle ut av døren. Den nye trenchcoaten får dermed henge ubrukt i skapet en dag eller to til.



Regndråpene henger tungt på stuevinduene etter et massivt regnskyll. Gleder meg til det er mulig å nyte ettermiddagskaffen utendørs med solbriller og singlet :)

2 kommentarer:

  1. Synes du er flink til å blogge, Janicke. Du tar gode bilder også. Nesten som om jeg blir inspirert til å lage egen blogg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Yngve :)
    Jeg storkoser meg ihvertfall med bloggingen. Oppdager nye spennende ting og vinklinger på hverdagsopplevelser hele tiden. Også er det så kjekt å se responsen på innleggene og følge statistikken på bloggen. Har lesere fra hele verden!
    Snakkes. J

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...