tirsdag 8. februar 2011

Perleblomster i en tekopp

Kom over disse herlige perleblomstene i en liten fransk tekopp hos Mester Grønn. Aldeles nydelig, så den måtte jeg bare ha. Kjente jeg lengtet enda mer mot vår idag når snøen lavet ned i store dunger utenfor!




Passet flott oppå skatollet med litt annen rustikk pynt og nips. Desverre ble det altfor sent for fotografering i godt lys, så bildene er noe uskarpe. Sånn er det når forkjølelsen igjen kommer snikende og slår en helt ut.



Har desverre ikke tid til å bli syk akkurat nå, så det får vente. Fikk meg heldigvis et aldri så liten cowboystrekk på sofaen etter middagen idag, og er (nesten) god som ny. Varm sitronte og en liten inspirasjonsrunde hos mange av mine favorittbloggere hjalp heldigvis på formen og humøret.



Nå skal jeg bare lade videre opp til kveldens store happening i Fru Hansens hjem...sesongstarten på "Frustrerte fruer". Litt mer te, sofakrok med et deilig pledd og litt surfing på weben så er vi der plutselig :)

Ha en "frustrert" aften :)

1 kommentar:

  1. Kjempe søt...så på den i går....men nå angrer jeg.
    God bedring til deg
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...