lørdag 12. februar 2011

På en rosa bølge

Ikke siden 80-tallet har jeg satt "rosa" og "interiør" i sammenheng her hjemme. Tror nesten at jeg fikk aldeles overdose når jeg på pikerommet hadde hvitt vegg-til-vegg teppe, babyrosa tapet, babyrosa gardiner og ellers hvitt og rosa interiør. Må også nevnes at stort sett hele garderoben var enten rosa, lilla, mintgrønn eller andre artige pastellfarger i kombinasjon med hverandre.



Denne vinteren har jeg imidlertid fått sansen for rosa igjen i når det gjelder interiør. I stuen byttet vi ut vår svarte skinnsofa med stoffsofa i mellomgrå og da meldte umiddelbart trangen til noe rosa seg. Fargepaletten ellers i huset går i grått, sort og hvitt med noen få fargeklatter innimellom, og nå har altså stuen fått et streif av rosa for å myke litt opp.



KID fant jeg noen utrolig søte rosa pynteputer med flott knappedekor og her kjøpte jeg også et deilig pledd i samme sarte rosatone. Hos Mester Grønn ble det kjøpt babyrosa tulipaner, og tar jeg ikke helt feil så kommer det en morsdagsgave med noe i en eller annen rosatone imorgen tidlig fra minstefrøkna kjøpt hos Home&Cottage. (hehe...jeg så posen og ønskelisten inneholdt kun noe i babyrosa)



Nå skal jeg gjøre meg klar til en tur ut på Escalon for et bedre måltid med god drikke. Kvelden avsluttes med Ylvis-show. Gjett om vi gleder oss :)



Riktig god lørdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Lekkert!!!
    Enjoy! (igjen...he he) neste helg er det vår tur :-))

    Klem W

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig hos deg.Nydelig fin farge
    Håper kvelden din blir fin
    Klem

    SvarSlett
  3. Disse putene er kjempesøte, min mor har kjøpt akkurat de samme. KID har masse fine puter.
    Kos deg i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig rosafarge og fine ting :)
    Her går det jo i mint grønn for tida, så pastellbølgen er visst over oss begge ;)
    MYE rosa her også -ikke til å unngå med 3 jenter i hus hi, hi.
    Du skal se jeg går lei jeg også med tida!
    Fin helg videre til deg.
    Blir jo bra dette med 2-1 seier til Tottenham ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Er i himmelen etter en meget vellykket kveld på byn. Ylvis-gutta kan dette med humor...hehe!

    Seier til Spurs er jo bare helt topp. Vi fikk med oss siste 30 sekundene idet vi gikk forbi en pub før idag....vi jublet :D

    Gleder meg til å sove leeeenge imorgen. God morsdag til alle morer :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...