tirsdag 6. desember 2011

Snakk om service!!!

Idag var jeg innom den nye Nespresso Boutique i Bergen Sentrum for å kjøpe litt nye kaffekapsler, og gjett om jeg fikk meg en positiv overraskelse! Her var det snakk om service på meget høyt nivå. Tror aldri jeg har vært ute for slik kundebehandling noensinne!



Jeg ble ekspedert av en særs hyggelig mann, etter å ha fått tildelt kølapp av en smilende blid dame. Deretter fant han frem min kundeprofil (har jo handlet på nett tidligere) og gav meg et kundekort til senere bruk.


Jeg ba om kaffen jeg hadde bestemt meg for å kjøpe, pluss en spennende sesongnyhet; espresso med smak av mørk sjokolade. Sistnevnte ble forsøkt med en gang jeg kom hjem, og kan anbefales på det sterkeste. Nydelig sterk espresso med et hint av herlig sjokolade.


Tubene med kaffekapsler ble lagt pent i pose, som igjen fikk på seg en lite regntrekk. Det har jo snødd i lassevis i Bergen idag, så det passet jo helt perfekt. Jeg fikk overlevert posen ved siden av kassapunktet og ble invitert til en kaffesmak om ønskelig. Litt sliten takket jeg høflig nei, og ble da ønsket en hyggelig ettermiddag før den smilende blide damen lukket opp døren for meg idet jeg forlot Nespresso Boutique Bergen.



Tusen takk til de ansatte i Nespresso-butikken for plettfri kundebehandling langt over forventet nivå! Det er nok mange som kan lære både det ene og det andre bare gjennom å ta seg en tur innom dere! Og bare sånn at det er sagt: Butikken var også utrolig lekkert innredet :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...