fredag 9. desember 2011

Det feires...

Igår tok jeg steget over i en ny aldersgruppe. Istedenfor å være i slutten av tredveårene er jeg nå plutselig i begynnelsen av førtiårene! Hjelpes!! Det går seg vel til på et vis, men kjenner at det må litt mental justering til før jeg "beliter meg" (bergensk for å godta noe/gå med på noe)

40 isn't fatal. But, it's pretty fuckin' old!! (kortsitat)

Gårsdagen var ellers en eneste lang opptur! Kakeslaberas med gode kolleger på jobben, middagsbesøk med familien, massevis av flotte gaver og en drøss med hyggelige bursdagsmeldinger på facebook og mobil. Følte meg som DEN dronningen :)

Kjekt å ha i vesken fremover...vet aldri når man får bruk for en slik drops :)

Et lite bilderas fra gavebordet er på sin plass. I tillegg til pengegaver, gavekort og flere flasker med nydelig italiensk vin fikk jeg noen superflotte gaver som passer helt perfekt til meg.


Nydelig blomst i en røff potteskjuler! Potteskjuleren og blomsten kom separat, så her mistenker jeg at det noen som har samarbeidet om innkjøpene :)


Potteskjuleren fikk jeg sammen med dette stilige fatet fra tanter og onkler i Nord Norge. Begge ble tatt i bruk etter ca. 10 sekunder :) 

Lekkert og julete! 


Denne champagnekjøleren fra Home & Cottage har jeg siklet etter lenge, og ble derfor utrolig glad da den dukket opp i pakken fra gode kolleger. Den kom, som seg hør og bør, sammen med en flaske ekte champagne! Me like :)


Nytt objektiv til kamera har jeg også ønsket meg lenge, og det ønsket hadde heldigvis husbonden plukket opp. Skal bli gøy å få testet ut fotokunsten fremover :) 


I Amerikapakken fra mellomstejenten kom en kjempehyggelig overraskelse. Et godt, gammeldags Polaroidkamera! Jeg har alltid vært fasinert av disse kameraene, men har aldri eid et selv. Det skal bli kjempegøy å teste ut kameraet og forsøke foto uten angrefrist igjen :)

Er det rart jeg smilte fra øre til øre i hele går? :)
Ha en fortsatt strålende adventstid!

1 kommentar:

  1. Gratulerer gullet!!!!!!!!!! Så mye fint da!!! Me like!! :-) Ha ha ha kortet var rett og slett KANON!! C u tomorrow sunshine :-)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...