torsdag 15. desember 2011

Gavedryss :)

Jeg er litt barnslig...men noe av det beste med å ha bursdag er alle gavene, syns jeg. Jeg elsker å pakke opp gaver, og klarer nesten ikke å vente. I tillegg til gleden av å bli satt pris på avleder det meg litt fra å ta innover meg at jeg faktisk har blitt ett år eldre...hehe. Her er flere vakre gaver jeg fikk under feiringen. Er helt overveldet og gleder meg til å få tatt alt i bruk.

Vakre kopper fra Green Gate i herlig julestil! I mitt røde julehus passer de helt perfekt inn! 

Knalltøff oljelampe kjøpt hos Living! Rustikk industriell stil som passer kjempegodt i Fru Hansens stue!

Sengelektyre...eller romjulskos :) Spennende...!

Knallstilig kurv kjøpt hos Riviera Maison til å oppbevare magasiner og annet. I samme utførelsen som lyktene og coasterne jeg kjøpte tidligere i høst. Veeeeldig førnøyd! :)

Gavekort som jeg kan bruke på Lobelia.no...lykke!!! :)

Mer gavekort...say no more! Blir gøy på januarsalget :)

Nydelige blomster i vase....

....og i glasspotte! Også jeg som elsker blomster da :)

Klovnebilde av Marianne Aulie!!! Dette har jeg ønsket meg i mange år, og endelig fikk jeg det! :) Utrolig vakkert! Ble helt overveldet :D

ØL! Dette skal det bli kjekt å forsøke utover vinteren. En liten hobby vi har er å teste ut ulike ølsorter og produsenter. Kjempespennende og veldig utviklende for smakssansene! (jeg fikk også en deilig flaske Cava, men den røk med under feiringen og egner seg derfor ikke på bilde nå :) )

Visdomsord! Alltid kjekt å ta med seg noen passende visdomsord. Dette likte jeg spesielt godt!

Tusen, tusen takk for alle flotte gaver og en fin-fin markering av begivenheten. Dette var så gøy at jeg gjerne kunne fylt 40 igjen neste måned også...hehe.


2 kommentarer:

  1. Løkkipigg ju :-)

    40 is not fatal...ha ha ha.....

    Klem W

    SvarSlett
  2. Sååå mangen fine gaver! forstår godt at du er fornøyd nå!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...