mandag 5. september 2011

Gone Shopping

Skilt er populært for tiden. Både store og små, humoristiske og alvorlige, til utebruk og innebruk. Jeg har ennå¨ikke slått meg helt på skilttrenden, men på skatollet har jeg nå fått på plass et nytt skilt som jeg syns passet perfekt inn. Skiltet er fra Riviera Maison, Bergen.




"Gone Shopping" er jo drømmebudskapet for en i min bransje! Sikkert derfor jeg falt for det med en gang jeg så det ligge på hyllen i butikken.




Skiltet har fått plass sammen med et printet versjon av "Conditien ende be", oppskrift på hyldedrikk som jeg har fått i ordregave fra nettbutikken Lobelia, fystikkeske med nydelig motiv fra Farmors Hus, og en søt metallboks med motiv som jeg har fått i julegave.





 
Kjekt med litt forandring og fornying nå når høstmørket senker seg og regnet begynner å tromme mot rutene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...